Monday, April 4, 2016

Kookosküpsised

Jagan Teiega ühte head retsepti, mille ma ühel 
ilusal päeval leidsin Interneti avarustest. 

Vaja läheb vaid nelja koostisainet - 1 kruus kookoshelbeid, 1 kruus india pähkleid(eelnevalt leotatud), 4 tl palmisuhkrut ja soola(mina soola ei pannud, panin aga törtsu õli). Kõik koostisained visatakse köögikombaini, purustatakse ära kuni tekib ühtlane mass. Voolitakse väiksed pätsikesed ning ahju 175kraadise kuumuse juures küpsevad küpsised ca 10-15min. Mina sain antud kogusest 10 küpsist. 

Myfitnesspal näitab, et ühes küpsises on 66kcal, 1.8g valku, 4.6g süskareid ja 4.9g rasva. Isegi mina, magusasõltlasena, ei suuda üle kolme küpsise korraga ära süüa, niiet igati head ja kasulikud pätsikesed! 


Vahepeal tegin veel valguküpsiseid, millest rääkisin ka eelmine kord. MFP näitab, et ühes küpsises on 60kcal, 3.5g valku, 9g süskareid ja 0.9g rasva. Viimane kord lisasin sinna juurde veel natuke mustsõstraid. Tunduvalt paremad :) 



Brownied on endiselt minu menüüs ja neid küpsetan üpris tihti! MFP näitab, et ühes tükis on 41kcal, 4g valku, 9g süskareid ja 1.5g rasva!!! Minu omad on tehtud shokolaadi valgupulbriga. 


Sheerin veel oma hiljutisi toidu pilte.
Ahjus tehtud kartul, toorsalat ja suvikõrvits 

Praetud kana koos suvikõrvitsa ja paprikaga + toor oasalat

Mul on täna probleem saada oma kaloraaz täis, mul on kõht niiiniiiniii täis! Arvestades seda, et täna oli jõusaalis intensiivne jalapäev, peaksin sööma 1400kcal. Täna hommikul panin oma tänase menüü appi sisse ja see näitab 1200. Ma poleks iial arvanud, et mul tekib probleem oma kaloraazi täis saamisega.
Täna hommikul jõusaalis tuli üks meesterahvas küsima, mis spordiga ma tegelen. Vastasin, et fitnessiga. Tüüp jagas nii palju kiitusi, et mul hakkas täitsa imelik kohe. Ta olevat jälginud mu trenni ja ütles, et niii intensiivne ja nii suur koormus peal lausa. Kusjuures jah, mul oli esimese tsükli jalapäev, mis võtab kiirelt higistama ja lööb pulsi lakke, aga tänane trenn polnud kohe kindlasti nii raske, kui mul tavaks teha(kõht hakkas tühjaks saama trenni jõudes). Aga no teadagi, kuidas paljud käivad jõusaalis "trenni tegemas", seega vist on jah imelik näha higistavat inimest jõusaalis. :) 

2 comments:

  1. Magusad asjad tunduvad eriti head :) Aga küsimus, mitu grammi kookoshelbeid ja pähkleid üks kruus on? Pähklid ja kookoshelbed ise ju väga kaloririkkad ja rasvased

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kookoshelbeid läks mul 50g ja india pähkleid 150g. Kookoshelbed, mida kasutasin, on võrreldes tavalistega, kalorivaesed.

      Delete