Saturday, April 9, 2016

Käisin tankimas

Palgapäev on see imeline päev, kui trennihull esimese asjana jookseb mitte riidepoodi, Sportlandi või toidupoodi, vaid Fitshop'i! Enamasti üritan kuu alguses oma "toiduvarud" ära osta kuuks ajaks ja siis ei pea rohkem sinna minema, sest see pood on saatanast. Sinna ei saa eriti kauaks jääda, muidu jätad terve oma nutsu sinna. 

Sel korral oli mul vaja kindlasti bcaa'd ja puddingut, nipet näpet võtsin veel asju - pannkoogisegu(ÄKKI mulle hakkab see veel maitsema, võiks ju pannakaid süüa küll), smoothie mix'i(pole ever maitsnud) ja paar uut batooni. 


Puddingut olen varemgi maininud siin blogis, kui ideaalse magusaisu leevendajana. Tuleb tõdeda, et tõesti on tegemist super magusa ja mõnusa asjana, aga mul vaikselt kuu lõpus viskas see kopa ette, sest ma sõin seda iga jumala päev. Ta sisaldab päris palju valku ka, seega ei pea iga päev kohupiima ja liha näost sisse ajama, et saada täis oma päevast valguvajadust. Eelmine kuu sõin Mariti promotud kreemiküpsise puddingut, mis oli ja on tegelt megamega hea, aga ma sõin sellest end üle ja nüüd jooksin karamelli maitselise pulbri järele. Võtsin mõne shokolaadimaitselise nö ühekorrapaki ka.

Shokolaadisõber ma teadagi ju olen, aga vot shokolaadi kohupiim, tort või pudding mulle ei istu. Ma söön selle ära ja korra naudin seda, aga teist korda ei tõmba seda sööma. Pigem karamelli oma, mis on tõesti ehtsa kreemise karamelli maitsega, samas ei ole ta nii magus, et ajaks südame läikima. Ma nüüd siiralt loodan, et ei söö jälle ennast täis sellest. Sest sellele saab ideaalselt panna veel peale igast mõnusaid ja häid asju, näiteks banaani, marju või valgubatooni tükikesi!

Full Force'i BCAA'd läheb mul juba teine purk, millest jätkub natuke üle ühe kuu mulle. Ma enne Otti tiimi astumist ei tarbinud aminohappeid, kuid millegipärast ma otsustasin, et ma pean ka tuus olema ja käima ringi suure sheikeriga jõusaali, nii ma siis läksingi ja ostsin selle punase joogi endale. Poes veel J mainis, et kui sulle see ei maitse, siis sind pole lihtsalt olemas, sest see on vaieldamatu lemmik kõikidel klientidel. Okei. Läksin suure lootuse-ootusega trenni, sheiker koos bcaa'ga käes ja lürpisin paar esimest lonksu. Ma pidin oksele hakkama seal keset jõusaali, sest see oli DISGUSTING! Igatsesin oma puhast filtrivett ja jõin vastu enda tahtmist seda ollust. Aga jõin ära ja jõin ka teine kordki ära ja kolmas ja nüüd kui kuu lõpus sai võlujook otsa ja pidin puhta veega trenni minema, oli vähe veider tunne. Tunne, nagu miskit oleks puudu. 

Fitness toidublogis ilmus hiljuti põnev retsept sellest, kuidas teha ägedaid kummikomme BCAA pulbrist! Ma kindlasti lähipäevil proovin selle ära.

Pancake Mix'i olen ma ka varem ostnud, kuid see viskas ülikiiresti kopa ette ja palju ma neid ei söönud. Mäletan, et lõpuks viisin selle Maritile ära. Las laps sööb. Kuid viimasel ajal oleks nagu karma mulle meelega toppinud instagrami valgupannkookide pilte, kus on mõnusalt peale visatud marjad ja üle kallatud walden farmsi kalorivaba kastmega. No ila hakkab täiega tilkuma ju! Niisiis otsustasin ma, et kord nädalas(mitte rohkem), hakkan endale hommikuti küpsetama pannkooke. Võib-olla leevendab ka see minu magusahullust! Minu vana postitus valgupannkookidest on siin

Mõni aeg tagasi ilmusid Fitshop Revalisse uued valgubatoonid, mida ma kindlasti pidin järele proovima. Viimasel ajal ma pole neid küll eriti ostnud, sest need on nii pisikesed minusuguse magusahullu jaoks, seega olen pigem eelistanud midagi muud. Minu valikusse sattusid Power System Professional Protein Bar ja Power System Whey Chocolate Bar. Mis siin salata, mõlemad on super head ja samas ka suhteliselt kõrge kaloraaziga.

Valgubatoonide maitseid on erinevaid, mina valisin shokolaadi-pähkli maitse. Pigem oli seal tunda rohkem karamelli maitset, kui pähkli. Kuid siiski oli see väga maitsev ja valgu kõrvalmaitset ei olnud absoluutselt! Meenutas natuke FAST'i karamelli valgubatooni. 


Valge shokolaadi batoon oli täiesti identne uuele Fast'i NIX'ile. Üks ütles, et samast tehasest tulnud ka. Seega see oli minu silmis suht pointless. Vist koguse poolest oli rohkem seal ja tõenäoliselt on seal midagi veel rohkem, sest kalorite poolest on ta rammusam. Kuid maitse ja väljanägemine on täiesti sama! No maitse oli muidugi nagu ikka. Mega! 


Smoothie mix sattus minu "poekotti" esimest korda. Miks ma ostsin selle? Uudishimust ja vajadusest raha raisata. Ma pole väga leidnud mingeid põnevaid retsepte sellest ja niisama heast peast ma tõenäoliselt seda ja hakka jooma. Seega ma ei tea mida ma sellega peale hakkan.


No comments:

Post a Comment