Wednesday, March 30, 2016

Ikka toidust, millest veel?

Tavaliselt on mul mingi kindel teema olnud, millest tahan rääkida, aga see kord mul pole isegi ideed millest rääkida. Tahan tegelikult Teile sheerida oma toidu pilte, aga räägiks siis trennist ka? Ja kaalust?

No trennis ma käin. Viimasel ajal ainult Jüris, sest kuu lõpp jne... Jüris on küll väga nigel varustus, aga trenni saab tehtud. Osasid harjutusi olen asendanud alternatiividega. Täitsa tore on vahelduseks seal käia, sest seal on rahulik ja ei pea võitlema masina eest. Ok, üldiselt olen teinud jalapressi suure vaatajaskonnaga(inimesed passivad masina ümber ja ootavad vabanemist). Aga näiteks alati olen teinud oma gigantseeriatega jalatrenni ilma igasuguse probleemita. Selgitan siis mitte jõusaalihaidele, mida see täpsemalt endast ette kujutab. Kasutan samal ajal nelja erinevat masinat. Teen ühel masinal 20 kordust ära, siis liigun järgmisele, kus teen 20 kordust jne. Kokku teen 3-5 ringi. Sõltuvalt kui suured raskused võtan ja millal eelmine jalapäev oli. Seega on mul vaja hõivata korraga neli masinat. Tipptunnil ma esimese tsükli jalapäeva ei saa teha, seega see alati jääb vabale päevale, mil saan minnaa  päevasel ajal jõuksis. Seega ei tee ma trenni ka päris nii nagu on treeningkavas kirjutatud. Vahest pean esimest tsüklit poolitama, siis teen mitu tsüklit otsa. Vahest muudan trennide järjekorda. Ei tee järjest jalg - selg, biits - õlg, triits; vaid segamini. Kuid trennid saavad kõik tehtud ja üle ühe puhkepäeva pole ma teinud. Puhkepäevad on alati tööpäevadel, seega saab ikkagi natukenegi liigutud, mitte kodus passitud.

Niisiis toit! Ma arvan, et ma olen saanud pooleldi ree peale tagasi. Juheiii! Ma ei saa päris tuimalt ära öelda koogist ja kringlist, kuid ei mõtle enam ööpäevaringselt magusale. Pigem olen Mariti eeskujul hakanud genereerima uusi põnevaid magusaid vahepalasid. Googeldan ja otsin. Igast põnevaid asju olen leidnud, mida tahaks teha ja proovida. Minu elu suurim avastus on patuvaba brownie. Mida ma olen teinud nüüd kaks korda jutti. Esimene kord olin ma nii vaimustunud sellest, et ma sõin ühe päevaga peaaegu terve koogi ära, sest see on niiiiiiiiiiiiiiiiii fcking hea. Nüüd olin targem ja tegingi täpselt nii palju, et saaksin kaks päeva seda tööle kaasa võtta. Muutsin natuke retsepti ja lisasin shokolaadivalgupulbrit. Minu arust tuli see nüüd eriti hea. Peale puistan mustsõstraid. Retsepti võite leida siit. Mina arvutasin välja oma mõõtudes koogi kaloraazi. Üks tükk sisaldab keskmiselt 70kalorit!


Oma magusa vajadust olen ikka üritanud rahuldada kohupiimadega ja valgupuddinguga. Kreemiküpsise pudding on mul kopa ette visanud ja järgmine kuu on plaan osta mitu erinevat maitset, et saaksin neid vaheldumisi süüa. Olen lisanud sisse ka marju ja seganud neid tavalite valgupulbritega, et muuta natukenegi maitset. Kohupiimadest söön nö tavalisi oldschool kohupiimasid vanilje maitselist või rosinatega. Sisaldavad suhteliselt vähe kaloreid, kuid on valgurikkad, täidavad korralikult kõhtu ja sobivad ideaalselt vahepalaks. Profeel kohupiima pole juba ammu ostnud, sest see ei täida mu kõhtu ning peaksin sinna veel midagi juurde sööma. Mugavam on osta see vana hea ploki kohupiim ja pista see nahka.
Ühel ilusal päeval tegin ka proteiini kaerahelbeküpsiseid. Retseptis on küll räägitud ainult shokolaadimaitselistest. Mina tegin nii shokolaadimaitselisi kui ka vanilje. Mulle maitsesid vaniljemaitselised rohkem. Minu jaoks tulid natuke kuivad ja võibolla natuke liiga magusad. Plaanin täna-homme neid uuesti teha ja siis teen pilti ka. Kasutan neid ka vahepalana.
Viimane nädal(vb kaks) ongi olnud mu kõik vahepalad magusad. Mõnikord isegi õhtusöögiks olen teinud valgupuddingut, siis on olnud kolm toidukorda magusad. Mulle tundub, et mulle sobib see ja siis pole tõmmet snickersi ja milka poole ka. :D

Hommikuks olen viimasel ajal teinud omletti. Lisanud juurde sinki ja juustu, vahest natuke singi arvelt pannud toorjuustu peale. Kuna ma soola ei kasuta, siis see lisab head maitset ja teeb mõnusamaks omletipoisi. Täna olid mul kõik asjad otsas ja kapis vedeles sinihallitusjuust sünnipäevast saadik, siis sai seda pandud vahele. Superluks hea!

Lõunasöögiga olen ka natuke eksperimenteerinud viimasel ajal ja teinud igast manti. Näiteks minu viimase aja avastus on sügavkülmutatud itaaliapärane segu, sellele lisatud kanahakkliha ja lõpuks sisse segatud koos toorjuustuga. Võiksin sellest end ogaraks süüa.

Aga mis ma ikka siin jutustan, panen parem pilte? Midagi mul peaks olema ikka...
Kartuli-porgandikotletid, värske kurk ja törts lahjat majoneesi

Tuunikala-avokaado salat(üldse ei maitsenud, J ütles et see on nagu Rimi pestud salat) 

Kikerherneroog kalkuni hakklihaga

Seene-kikerherne roog kana hakklihaga

Riisinuudli pasta krevettidega ja pestokastmega(üks mu viimase aja lemmikuid, kuid väga süskarirohke)

Shokolaadimaitseline jogurtikook(see läks prügikasti) 

Kartuli-porgandipüree, hautatud kapsas porgandiga ja kanafilee

Minu esimene katsetud posheeritud munadega

Omlett singi, toorjuustuga ja värske kurk

SUSHI!
Kaal natuke on langenud ja enesetunne on suht ok. Või siis harjub selle paksuks olemisega ära tasapisi? 

2 comments:

  1. Tahaks väga brownie retsepti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://toidutare.ee/kogukond/toidutare_m%C3%A4ngud/1923E/?retsept=211 Esialgne retsept on siit pärit, ma mugavdasin seda. Kasutan pruuni ube, shokolaadimaitselist valgupulbrit, muna, küpsetuspulbrit, soodat, piima ja õli. :)

      Delete