Wednesday, March 2, 2016

Ülevaatus + toitumine

Laupäeval käisin oma teisel kaalumisel-ülevaatusel. Nimelt sellega on üks paha lugu, milles ma olen ise süüdi ja no loll õpib ikka oma tegudest ju.

Kohe peale esimest ülevaatust sain ma kätte nii treening-kui toitumiskava. Mõlemat hakkasin usinalt jälgima. Treeningkava jälgimisega pole siiani probleemi ning seda ma teen rõõmuga siiani. Toitumist tegin ka kava järgi esimesed 2 nädalat, võib-olla natuke rohkem. Kaal langes super hästi ja 2 nädalaga suutsin ma viis kilo alla võtta. Siis aga miskipärast(ma ise ka ei tea ega mäleta miks) tõmbasin ma oma kaloraazi pea poole vähemaks. Keha hakkas hoidma kogu toitu ja vett kinni ning sama kergelt kui need viis kilo läksid, tulid ka tagasi. Kusjuures ma tundsin end muidu väga hästi ja kõht polnud tühi mitte kordagi. Muidugi ülevaatusel ei üllatanud ma enda vormiga. Võrreldes jaanuari lõpuga olin ma vaid 1,1kg alla võtnud. Lihasprotsent nats kasvanud küll ja rasvaprotsent vastupidi - langenud. Aga erilist muudatust polnud. Olin muidugi endas väga pettunud, et ma nii lolli sammu tegin ise. Eks ma võtan seda kui õppetunnina ja mis siis muud... hakkame sööma! 

Kohe samal päeval tõmbasin endale myfitnesspal'i ja hakkasin endale järgmiseks päevaks menüüd kokku panema. Nüüd olen mõni päev sedapidi jälginud enda toitumist ja täna hommikuks oli 2 kilo läinud nagu niuhti! Vabadel päevadel katsetan toitudega ja üritan teha erinevaid low-carb toite.

Ma ei ole eriline kokkaja ja ma ei taha köögis oma poolt päeva veeta. Samas olen fitlapist leidnud mitmeid põnevaid retsepte, mida olen ka juba katsetanud.

Näiteks ühel päeval tegin ma kanafileerulle. Ma ei ütleks, et ma nüüd vaimustuses oleks olnud neist. Midagi põnevat. Tõenäoliselt teen ma neid millalgi veel. 


Eile tegin ma endale porgandi-kartulipüreed. Juurde küpsetasin kalkuni-porgandi kotlette. Ma tahtsin tegelikult teha kanahakklihaga, aga poes seda ei olnud. Ise hakklihamasinaga mässama ma ei viitsinud hakata, kuigi on see mul kodus olemas. No see kombo oli tõesti hea ja seda ma teen kindlasti veel ja veel ja veel. Kaloraazi sisse jääb ilusti. Muidugi tuleb sealt paras kogus süsivesikuid ja ülejäänud päeval ma enam endale süskareid ei lubanud. 


Täna hommikul tegin ma endale vahelduseks tavalisele kaerahelbepudrule, ahjuputru. Teate, ma pole elus vist rõvedamat asja söönud. No see tõesti ei istunud mitte kuidagi. Tegin seda rasvatu kohupiimapastaga. Juurde lisasingi mett, kaneeli ja vanilli. Esiteks kaneel meeldib mulle ainult kaneelirullides ja teistesse kohtadesse ta ei sobi minu meelest. Mett üritasin panna südamest, sest mingi maitse võis ju olla ikka pudrul. Vaarikaid mul polnud panna, ega üldse mingeid muid marju. No sõin selle kuidagi ära, aga ma ei tea kas julgen millalgi uuesti sellega katsetada.

No comments:

Post a Comment