Saturday, November 7, 2015

Midagi trennihullust ka

Räägiks siis kõik ausalt ära? Ma ei taha tulla Eestisse tagasi, sest ma olen nii pehmeks läinud, et piinlik on astuda üle Revali ukseläve.

Ma ei tea mis minuga toimub. Ma iga jumala hommik sõiman ennast peegli ees, et ma olen nii käest ära läinud ja nüüd suve pilte vaadates mõtlen, et goddamn ma olin päris heas vormis. See tunne on asendamatu, kui sa olen enamvähem oma kehaga rahul ning sa naudid enda killimist jõusaalis, samas ei viitsi ma vist pingutada ja vedada ennast jõusaali, sest asi on juba liiga hulluks läinud ja ma pean põhimõtteliselt alustama täitsa nullist? Oluline faktor on muidugi see, et ma pole jõudnud rühmatrenni, sest siin pole midagi, mis mind huvitaks. Combat ilma Fjodorita ei ole combat ja attack ilma Juliannata pole attack. Mida ma praegu tahaks? Ma tahan bodyjami, mind ei huvita kes ees tantsib, ma tahan tantsida ja lasta looma välja!

Täitsa alguses alustasin oma uue Kirbu kavaga, aga see millegipärast ei motiveerinud ja oli kuidagi laialivalguv(see kindalsti on maailma kõige vääram sõna seda iseloomustamaks), seega ma hakkasin üsna pea oma loomingut tegema. Omalooming tähendas seda, et trenn on 2h+30 min kardiot, aga no see ei ole sobilik inimesele, kes niigi vihkab antud hetkel spordiklubis käimist. Seega sellest nädalast hakkasin ma tegema oma body fitnessi esimest kava taas. See on konkreetne ja lühike, sobib hetkel ideaalselt, lisaks olen ma temaga "sina" peal ja tean mida ja kuidas ja mis raskusega.

Toitumisest ma ei räägi, sest ma ei hiilga sellega praegu. Küll aga hakkasin ma end piirama ning peale trenni ei söö üldse, seega trennipäevadel on mul 4 toidu korda, millest 2 põhitoidukorrad. Hommikuti puder enamasti, harva midagi muud. 1. vahepala on smuuti. Lõunaks panen igast asju taldrikule, 2/4 on roheline. Enne trenni on praegu mingi random kergem näks. Küll tahaks osta toidulisandeid ning asendada see sheigiga.

Edasine plaan näeb ette nii, et ma teen nüüd natuke vormi ja hakkan inimeseks ja siis kaen välja kuskilt treeneri, kes mul hakkab silma peal hoidma ja annab peksa, kui ma trenni ei tee. Tegelt tahan ikkagi millalgi lavale saada.

No comments:

Post a Comment