Thursday, September 10, 2015

Olen elus!

Olen nüüdseks olnud siin 4 päeva. Täna õhtul jõusaalis peale trenni kardiot tehes, pidin peaaegu nutma hakkama, sest kõik on nii ilus. Keegi ei torma, keegi ei sunni takka, keegi ei käi närvidele, keegi ei n*ssi ajusid. Lihtsalt teed seda mida sa tahad, teoreetiliselt. Kaks päeva järjest oleme harrastanud paberile ülesannete üles kirjutamist, aga mitte ükski neist tegevustest ei käi vastu karva ja kiri ei ole käskivas stiilis. Oled hea meelega teisele meele järel ja kui iga päev veel kiidetakse taevani nii et sa isegi hakkad ennast juba nagu inglina tundma, siis why not.

Mul on siin treenida mõned koerad. Varsti peaks enda tiiva alla võtma kutsika ka. Aga ma olen nii egoist, et mul on nüüd oma lemmik koer ja ma pühendan talle kõige rohkem aega. Richie on 2 aastane ameerika kokker spanjel. Eile tegin väikese vale arvestuse. Hommikul Tony tegi minu eest kõik kennelid ja toitmised ära, sest ta ärkas nii vara ja tal polnud midagi muud teha, nii ta tegi kell 6 kõik ära. Ma siis sõin ja istusin arvutis. Kell 8 otsustasin, et lähen Richiega jalutama. Leidsin kaardilt mingi ringi, mis läbib ka suurt teed, et saaks näha inimesi ja rohkem müra-lärmi. Arvasin, et ehk mul mingi 45-60 minutit läheb aega ja siis jõuan veel teisi koeri liigutada, kell 10 pidin koerad välikennelise laskma ja kell 10.30 pidi tulema töömees. No nii Rich rihma otsa ja minek. Juba esimese otsa läbimisel sain aru, et mul läheb tunduvalt kauem kui 45 minutit. Kui jõudsin läbida 1/3 vahemaast olime me juba 50 minutit jalutanud. Lisasin kiirust ja nii me sõnaotseses mõttes tormasime. Kui ma olin juba kodus, sain Jennylt sõnumi, et töömees jõuab kell 11 hoopis. Tore. Kokku tuli 2h jalutus. Õnneks poiss oli tubli ja pidas vastu. See päev oli üleüldse üks hull päev.




Groomingut teen ka, kergelt. Teisipäeval tegime koos 2 pet groomingut ja 1 show. Kolmapäeval tegin iseseisvalt 2 showgroomingut, kokku 5h. Täna tegin 2 puppy ja 2 pet groomingut. Jaaa, uhke tunne on. Jenny on vaimustuses minust. Ma ka.

Ühel päeval, vist teisipäev, käisime päeval vaatamas erinevaid jõusaale. Esimene oli kõige odavam - 3kuud 79£. Sisustusega ei hiilanud, aga staff oli väga tore, meenutas mulle reklaamitädi, kellel tuli müügitekst nagu lindi pealt. Teine oli mere ääres, tundus kallis. Neil oli 6 kuu ja aastane leping. Väga kena välimus ja vaade aknast oli kena. 6 kuune leping, kuu 38£. Kolmas oli täiesti teises otsas linna, koos golfi keskusega(I promise, et nägin Niall Horanit isiklikult, või no ma olen 95% kindel) ja see esiteks nägi välja väga kallis ja see ka oligi väga kallis. Kuu 48£. Valisin välja selle teise jõusaali. Ta esiteks oli väga suur ja seal olid olemas kõik asjad mida ma vajasin. Täna õhtul oli mul võimalus minna seda checkima. Aega oli 2h, uue kavaga jala trenn. Tegin 6 kuu lepingu, pidin mega palju pabereid täitma, küsiti ka mida ma teen jõusaalis ja oli hull nimekiri erinevatest haigustest ja vigastustest. Jube põhjalik. Millegi pärast läksin ma jube närvi ja ma kartsin et nad hakkavad minult palju asju küsima ja siis ma jään lolli näoga vahtima(ma ei tea miks aga ma kardan siiani keelebarjääri, kuigi siiani pole sellega probleemi olnud). Nonii. Riietusruum on suur ja ruumi on palju. Feil tekkis kapiukse lukustamisel. No ei läinud kinni, suru kuis tahad, aga ei lähe. Pidin siis kõige lähemal oleva mammi abi küsima. Tuli välja, et pead panema ühe naela lukustajasse ja siis saad kapi kinni panna. Mammi mitu korda rõhutas, et ära unusta pärast raha lukustajast kaasa võtta. Thanks God, et mul oli eelmisest aastast alles münte, muidu oleks väga feil olukord olnud. 



Trenn sai tehtud. Jube mõnus. Peale trenni võttis Jenny mu peale ja sõitsime kolmekesi fish&chips'e sööma. Ma pean käsi südamel tunnistama, et ma pole varem seda söönud. Ja see oli goddamn hea! Tõesti väga väga hea. 


1 comment: