Wednesday, September 16, 2015

Londoni reis

Blogimine ikka ei ole päris minule mõeldud, sest ma ei oska asju kirja panna huvitavalt ja stiilis "ja siis...ja siis...ja siis" on nõme kirjutada.

Reedel vara hommikul sai tehtud kennelid Jennyga koos, arvasime, et säästame Tonyt, laseme tal magada, sest ta saab järgnevad 3 hommikut teha seda ihuüksi. Plaanitud kella 10 asemel istusime autosse kell 11 ja sõitsime Londonisse. Vahepeal sai päris mitu peatust tehtud nii Starbucksis kui ka tavalistes poodides. Korralik söögiorgia oli. Peatusime Londoni äärelinnas Jackie juures, mingises väga väga rikkas kohas, kus majade hinnad olid üüratud. Ausalt öeldes, majad ei olnud absoluutselt ilusad ja ei näinud kallid välja. Jackie on kodukokk, ees ootas meid mitme käiguline õhtusöök koos magustoiduga. Suhteliselt vara läksin magama, sest olime veetnud terve päeva autos, saabusime Londonisse kell 6, ja olin väga väsinud. Kohapeal oli üks jube armas 4 kuune kutsikas "Marshall". No ta oli jube nunnu. Väike totu, ullike. Lasi endaga kõike teha.

Laupäev oli minu esimene päev kolme või isegi nelja viimase nädala jooksul, mil ma sain end korralikult välja magada ja ärgata ilma äratuskellata. Tegin vist enda elu rekordi - eelmisel õhtul läksin kell 9 magama ja ärkasin kell 12.30. Kiire hommikusöök sisse ja groomima. Terve päev möödus groomides, lõpetasime kella 8 ajal. Jõudsime selle aja jooksul teha 4 pet groomingut ja 3 show. Kui ma magama läksin kella 9 ajal, kuivatati viimast koera.

Pühapäeva hommikul oli äratus kell 5.30. Pakkisime asjad ja alustasime sõitu kella 7 ajal. Näituseplatsile sõitsime tund aega. Siin on ju see süsteem, et saad sisse kuni kella 10ni. Kohti rabatakse nagu põhikoolis sööklalaudu. Kohale jõudes momentaalselt läksid mu jalanõud märjaks. Mul oli kohutavalt külm ja mõtlesin, et jään autosse ja pohhui see näitus. Läksime ostsime mulle selle nö ratsajope(siuke ruuduline, mis tundub õhuke aga tegelt on mega soe). Istusin toolis ja lõdisesin ikka(jalad märjad ju), kapuuts peas, huuled ja küüned sinised. Olin nagu mingi erak seal. Teised lebolt olid mingi pusaga või isegi t-särgiga(inglased on imelikud). Otsustasin end liigutada ja üritada mitte mõelda ainult soojale voodile või saunale - läksin labradore pildistama. Õnneks päris kiiresti möödus aeg, vahepeal käisime ostsime toasti endale(meenutasid mulle soojasid võileibu, mida vanaema teeb nädalavahetustel hommikusöögiks). Üpris kiirelt algasid kokkerid. Kokku oli 38 kokkerit, meie omi 4, kaasomandi omi 2. Johnny, 10 kuune isane tri, oli klassis 2(kuulub veel kutsika klassi), Cruftsi kvalifikatsioon. Charlie, 2 aastane isane shokolaad, oli klassis 2. & res.CC. Harriet, 6 kuune emane must valgega, oli klassi 5. Peale ringi lõppu läksime shoppama. Erinevalt Eesti näitustest on siin väga palju telke väljas, ca 30 kanti. Kui ma jõulude aeg tagasi tulen, toon oma poistele kasti täis kaelarihmu, siin on niiiiiii palju ilusaid ja väga ok hinnaga! Peagi hakkasid rühmavõistlused, kuid me ei jäänud neid vaatama ja sõitsime tagasi Jackie juurde. Õhtusöök oli taaskord rikkalik. Kiusasin natuke Marshaw'd ja läksin magama.

Ameerika kokkerite pildid - https://www.flickr.com/photos/amyycharly/albums/72157658247928269

Järgmine hommik tänu koerte lõugamisele ärkasin natuke peale 7, magama muidugi ma enam ei jäänud. Panime paika Belgia ja Hispaania reisid, mis päev minek ja tulek, ja kes üldse koertest tulevad. Kella 9 ajal sõime, kell 10.30 hakkasime kodu poole sõitma. Kohutavad ummikud olid. Vahepeal tegime ainult ühe peatuse, sõime KFC's. See on teine "must have" kategooriast. Meenutab fish&chips'e, ainult et kala asemel on kana. Jube rasvane ja muljet ei avaldanud. Friikad olid mega pisikesed, hea et keelt ära ei söönud, kana oli vägagi rasvane ning suht maitsetu. Ostsime poest Tonyle juustukooki, meile shokolaadikomme(siin on väga suur valik m&m stiilis komme). Koju jõudsime 6 ajal. Toitsime koerad, käisime poes ja läksime india restorani. Vaatamata sellele, et me mõlemad Jennyga olime jube väsinud ja mitte just kõige apaatsema mõttemaailmaga, oli siiski väga tore.