Thursday, August 13, 2015

Trennidest

Kohusetundest blogin, et Te ikka teaksite, et ma olen elus. 

Mul on kahjuks viimasel ajal olnud nii kiire ja stressirohke aeg, et ma pole jõudnud mitte midagi teha. Põhimõtteliselt 85% ajast ma veedan tööl ja ülejäänud 15% üritan jõuda trenni. Eelmine nädal oligi nii, kus ma ei tahtnud mitte ühtegi inimest näha peale tööd, aga samas trenni tahtsin minna. Nii ma siis käisingi kohalikus jõusaalis, sest Revalisse minek tundus enese koormamisena psüühiliselt. Seal oli mõnus rahulik - mina, mu sõbranna ja 1-2 inimest veel. Sai rahulikult toimetatud. Kahel korral neljast ma siiski käisin ka revalis, sest muud moodi ma ei saa. Need korrad olid ka hommikud. Ma ei mäleta, millal viimati käisin õhtusel ajal seal.

Aga trennid on tavapärased, raskustega ei hiilga, tehnikaga natuke rohkem. Lihtsalt teen ja olen. Hantlitega lendamine on jäänud praegu ühe koha peale, kuue kilostega teen juba pikemat aega, ei ole jõudu, et progresseeruda selles. Jalapressiga olen arenenud, vaikselt tõstan raskust ja koorman mõnuga jalga. Viimased korrad on esimene seeria olnud 110kiloga, kaks teist 120kiloga. Teiste blogijate kõrval on muidugi need numbrid olematud, aga jalg saab tööd ja see on põhiline(pole plaani olnud ala vahetada). 

Kükkides hetkel astusin sammu tagasi ning alustasin nullist - kükin tühja kangiga ass to grass. Piisavalt pikkade seeriatega saab jalale koormust. 

Ühes harjutuses ma siiski progresseerusin, endale üllatuseks. Kangi tõmme lõua alla(harjutus õlale). Tegin seda pikalt 15kiloga ja isegi siis ajas kiirelt lihase täis ning viimane seeria oli surm. Ühel ilusal päeval mõtlesin, et piinan ennast ning teen 20kg. Tegin ära! Suure vaevaga küll ja väheke keha abiga, aga siiski! 

Plokiga õla harjutused on vastikud ning nendega ma ei hiilga, saab tehtud, aga raskust ei kipu tõstma. 

See kava hakkab vaikselt lõpule jõudma ning septembris ma tahaksin uut kava for sure. Kindlasti mahuliselt raskemat, suuremat koormust jalgadele ning seljale. Õlg sai korralikult vatti suvega. 

Tegelikult ma ei tea kuidas mu treenimine hakkab välja nägema septembrist, sest ma kolin Inglismaale(jep, mu süda ikka kuulub sinna), uude linna ja ilmselt esialgu saab natuke problemaatiline olema trenni minekuga. Samas loodan kiirelt saada ree peale ning jätkata samas vaimus. 




No comments:

Post a Comment