Monday, July 27, 2015

Walden Farmsist ja toitumisest

Mõni nädal tagasi otsustasin proovida ära selle kuulsa walden farmsi kastme, mida fitnessistid ja kulturistid hullult promovad. Eelkõige kasutan ma seda pudru peal ja kohupiimas. Ma peaks mainima, et see ikka vägagi hästi asendab moosi ja kõike muud. Esialgu tundus hull keemia, aga inimene harjub ju kõigega. Ma olen sellest sõltuvuses, ilmselt moosi ja pähklivõid enam niipea ei osta. See on tõesti väga hea ning asendamatu!

PS! Pildi peal on pandud liiga palju seda, reaalsuses läheb seda ca 3 korda vähem.


Kirjutan Teile siis natuke pikemalt ka oma toitumisest. Tellisin endale natuke üle nädala tagasi toitumiskava Kristina Korolyakilt. Valisin kahe vahel, kellelt tellida. Teine ei olnud nõus kaloraaziga tegema kava, seega langes see variant iseenesest ära. 

Kirjutasin pikemalt talle, miks tellin ja mis on minu tulevikuplaan ning trennidest. Lisaks täitsin lühikese küsimustiku oma toitumisharjumuste kohta. Kava valmis 2-3 päevaga. Üldpild ehmatas ära. Tegemist on minu jaoks suht "kuivatamise" kavaga. Süsivesikuid on väga vähe, ca 30g. Pudru päevadel(2) saab neid rohkem. Üks riisi päev on, selle olen välistanud enda jaoks hetkel täielikult. Seega põhitoidukordadel söön ainult kana/kala + juurikad. Vahepaladeks on kas 50g rasvata ja maitsestamata kohupiima või 1 puuvili. Kaloraaz 1500. 

Kõht on tühi koguaeg. Kõhukorin on minu jaoks normaalne ja sellega tuleb hetkel leppida, loodetavasti kaob see kiiresti. Jep, olen ka patustanud. Aga üritan hoida sellest eemale ja olen ära öelnud isegi mõnedest üritustest, kus tean et ei suuda end tagasihoida toitumise osas. Miks? Tunnen, et olen tohutult kaalust juurde võtnud ja vorm on jäänud püsima, kaal ei liigu, lihas ei kasva, pekk ei kao. Ma tahaks saada asjad liikuma ja stabiliseerida oma toitumine. Minu jaoks on minu enesetunne hetkel kõige olulisem ja pean endale tunnistama, et ma ei jõuagi millegi muuga tegeleda kui tööga, trenniga ja toitumisega. Mulle meeldib! 

Kava järgi käib pudrul maapähklivõi, korra sai söödud nii. 




6 comments:

  1. Miks sul ainult üks riisiga päev on ja mitte iga päev riisi/ tatart ei söö? Mis eesmärgil selliselt toitud? Soovitaksin küll iga päev, soovitatavalt kahes lõunas süüa riisi/tatart/täisterapastat. Samuti on 50g kohupiima NARRIMINE! 250-300g on normaalne. 50g ei anna sulle mitte mingisugust energiat! Paneksin kava koostaja küll kahjuks kahtluse alla, sest kõhukorin EI ole normaalne! Tuleb tunda täiskõhutunnet, et kehal oleks energiat teha trenni ja üldse end normaalselt tunda..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma pole küll sellest siin kirjutanud, aga riisi-tatart-täisterapastat pole ma juba väga väga ammu teinud endale. Tarbin suuremas koguses värsket. Põhjus, miks ma nii toitun on postituses täiesti välja toodud.

      Kõhukorin juba vaikselt annab järele ning organism harjub väiksema toidukogusega.

      Ma arvan, et ei ole vaja muretseda minu toitumise pärast, ma toitun teadlikult ning kahju endale kindlasti ei tekita. Kuulan oma keha ning toitumine ja trenn käivad käsikäes. Ma arvan, et ma võin endale lubada väiksema kaloraaziga toitumist, kuna trennide arv on hetkel normipiires ning keha saab ka päris korralikult puhkust.

      Delete
    2. Minu arstist tuttav mainis, et inimese keha tarbib 1200 kcal niisama hingamise ja eksisteerimise peale... isegi väikese trajektori (nt voodi-wc-voodi) tuleks kaloreid juurde süüa, sest muidu jääb organism nälga ja läheb säästurežiimile, mida sa jummmala eest ei taha (keha hakkab igasugust toitu kinni hoidma, mis paneb su paisuma). Mõtle ise... ainult hingamise ja lihtsalt eksisteerimise peale läheb 1200 kcal... 300 kcal ei jää sinu keha mitte mingil juhul rahule.

      Delete
    3. Ma usaldan täielikult Kristinat(olen ta tegemisi jälginud juba pikalt) ning ma ei kahtle tema pädevuses koostada kavasid.

      Aga aitäh siiski, et muretsed mu pärast! :)

      Delete
  2. Vabandust, aga pildil nähtav karbis olev kohupiim pole ju kuidagi 50g? See terve pakk?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just nimelt, pildil on hommikusöögi kohupiim. Hommikusöögiks ma ei söö kohe kindlasti ainult 50g. :)

      Delete