Thursday, July 16, 2015

"Nagu hamster rattal"

Teisipäeval hommikul sai tehtud niivõrd tugev jäägitrenn, et ülejäänud terve päeva jooksul käed värisesid, lõhkusin ära 3 klaasi-tassi. 



Eile, kolmapäeval, tegin jõusaali ja bodyjam'i natuke. 

Peab vist alustama sellest, et päeval inspireerituna Triinust tegin ka patust pastat kodus. Oli rammus ja täisa hea. Jõusaali jõudes hakkas mul kõhus keerama ja pea käis ringi. Mõtlesin, et ehk see sellest palavusest kardiosaalis ole. Harjutuste vahel pidin koguaeg kuhulegi toetama või istuma, sest ei suutnud püsti üldse seista. Aga tehtud sai, lausa jalapressil sai tõstetud raskust. Jobu eksole. 

Raske õlg, kerge jala esiosa

Hantlitega lendamine 3x9, 6kg, jääb raskeks, aga tehtav, tehnika veel on täitsa arvestatav, ilmselt juba 7 kiloga tuleb keha appi. Eks näis.

Ettekallutatult lendamine 3x10, 6kg, olematu tehnikaga saab tehtud, keha aitab täiega kaasa. Viimane seeria oli millegipärast eriti kerge, keha isegi ei aidanud nii väga, kui esimese seeria ajal. 

Kangi tõmbed lõua alla 3x12, 15kg, oli plaan teha 20kg, aga see oli kinni, seega pidi tegema vana hea 15kiloga. Et raskem oleks, tegin superseeriatena. 

Ploki tõsted ette 3x12, 2.plokk, see ei sobi viimaseks harjutuseks, aga tahtsin ühes jõusaali osas kõik ära teha ja siis edasi liikuda. Suure vaevaga sai tehtud. 

Jalapress 10x90kg, 2x10x110kg, tegin sellel vanal jalapressil, mida kõik normaalsed inimesed ei salli, sest oma tavapärase raskusega ei ole võimalik seal teha, seda pole ju aastaid õlitatud. Aga kuna ma olen viimasel ajal koguaeg sellele pidanud minema, siis ma olen harjunud sellega, et pead kasutama topelt jõudu, seega sai täna tõstetud raskust(no saladus katte all võin öelda, et 5 kiloseid kettaid ei olnud käe ulatuses, seega pidin kümnesed panema). 

Väljaasted kangiga 3x24, 25kg, mul on selline karvane tunne, et ma teen seda valesti, ma tahaks õudsalt ennast külje pealt vaadata, aga siis kaob tasakaal ju ja siis on nalja nabani. 

Leg extension 3x14, 6.plokk, täna ei saanud väga selle masinaga "sina" peale, kord oli see tugi liiga kaugel, siis liiga ees ja surus põlvedel mingid veresooned kinni ja siis oli lihtsalt vastik sellega midagi teha, no läbi häda sai tehtud. 

Tegin 25 minutit 10% kaldega kõndi 7km/h. 

Läksin siis suure hurraaga bodyjam'i, saali taga istusin vist nagu peksa saanud lammas. Jube kehva oli olla, pea käis ringi ning siuke tunne, et läheks topiks näpud kurku. Suutsin läbi suure vaeva teha 30 minutit ära, siis mõtlesin, et vsjo ma lihtsalt ei suuda. Terve mu elu jooksul neid kordi, mil mul on olnud nii paha, et ma ei suuda mõelda ega öelda, võiks ühe käe peal kokku lugeda, ja täna oli üks neist kordadest. Mul oli niiiiiiii paha! Õnneks tulin õigel ajal trennist ära, sest wc'sse jõudes tuli kogu see päevane pasta tagasi välja. Vastik, vastik! Koju jõudes läksin kohe magama, mul oli väga kurb, et ma ei saanud lõpuni teha jami ja pärast combatisse minna. Ma olin ju nii-nii kaua oodanud seda päeva! 

Ma üritan täna-homme Teile kirjutatada veel palju, sest mul on nii palju, millest ma tahaks Teile rääkida! 

No comments:

Post a Comment