Tuesday, July 7, 2015

Teisipäev, 7.juuli

Täna oli kavas freestyle 50' ja jõusaalis kerge selg, raske jala tagaosa, kerge tuhar.

Spinningus oli meid täna täpselt SEITSE inimest! Võib-olla tingis selle see, et 2 spinningut järjest on teisipäeviti... Ma ei tea, ma ju muidu ei harrasta seda trenni. Selle treeneri spinningus ma polnud varem käinud ning ma olin harjunud, et teine treener koguaeg lobiseb. Väga vaikne trenn oli, aga koormust sai jalgadele, andis isegi tunda jõusaalis.

Kuna ma olen olnud pidevalt sõidus ja kodus niisama istuda pole aega ja kirjutada nädalaks ette treeningkava, seega olen ma teinud seda koguaeg kuskil jooksu pealt ja otse märkmikust. Ja nii ma avastasin paar päeva tagasi, et ma olen mitu nädalat järjest teinud kolme sama päeva. Seega nüüd, kui ma "liikusin" edasi, oli päris raske teha kava.

Seljatõmme kangiga 3x10, 35kg, keha aitas kaasa, aga selg sai kõvasti tööd. Kui saaks jõusaalikindad, siis võiks 40kiloga teha.

Lat pulldown 3x10, 70lbs, lailihas on läinud paremaks, aga seda oli täna tõesti raske teha. Käed läksid ülikiiresti täis ja hakkasid segama.

Traktor 3x14, 5.plokk, olen halanud siin, et ma ei ole kindel kas teen seda õige tehnikaga või mitte, keha kippus kaasa liikuma. Täna ma võin väita, et tegin 98% õige tehnikaga, sest keha oli paigal enamus ajast ning ülaselg oli teise seeria ajal täitsa läbi juba.

Jõutõmme 4x10, 45kg, no ei meeldi mulle see asi üldse, vot kohe absoluutselt ei meeldi. Ma tõsiselt vihkan seda harjutust. Vastik, vastik, vastik! Käed lähevad täis ja villid tekivad jne.

Jala tahaviimine masinal 2x12x3.plokk, 12x4.plokk, 3. plokiga tehes tundis, et jalg kipub ära lendama lõpus, seega otsustasin tõsta raskust. Mitu korda kontrollisin, mitmes plokk on, sest absoluutselt ei saanud aru, et oleks raskust tõstnud. Minu arust see on ka üks väga pointless harjutus, aga kergesse päeva sobib.

Jalgade laiali viimine 3x12, 130lbs, tegelt esimene seeria oli 14 kordusega, kaks 12 kordusega. Ma ei saa aru sellest masinast, mul jalad ei püsi seal ja ma pean hullult kontrollima, kui kõrgele ma tõusen ja et mu põlved ei "jookseks välja". Tuhar sai täna kuidagi eriti korralikult tööd.

Alaseljapukk aja peale 3x45sek, tehnika oli sel korral õige, tundus küll kerge, aga mul polnud enam kuhulegi liikuda ja jalad oli paraleelselt maapinnaga.

Mul on tekkinud hull vajadus toitumiskava järele, seega ma nüüd mõtlen siin, kust ja kelle käest, sest Kirp on ju väljamaal. Saab äkki oma toitumishäirest lahti.

No comments:

Post a Comment