Tuesday, September 29, 2015

Iirimaa

Reede hommikul tegin korda Richie, Hectori ja chihu Mini. Kella 10 ajal jõudis meie juurde Jackie, natuke hiljem ka Jenny töölt. Tegime kiire lõuna ning hakkasime näitusekoeri korda tegema. Mina tegin pesu-kuivatuse Harrietile ja Johnnyle ning sain minna asju pakkima ja ennast korda seadma. Kella üheksaks olid koerad-asjad kaubikus ning saime hakata sõitma. Tee peal meenus, et käru jäi maha, sõitsime tagasi, seega reaalselt alustasime sõitu ikkagi 21.30, mis oli ka viimane aeg, mil sõitu alustada. Sõitsime Holyheadi sadamasse, kust väljus 3 ajal öösel laev Dublinisse. Meil oli broneeritud neljane kajut, juba enne laeva liikumist alustamist olime kõik voodis ning magasime õndsat und.



Ei, see ei ole meie laev. Suvakas.
Natuke peale 6 hommikul olime Dublinis. Laev on neil täpselt identne meie Soome laevadele. Ma arvan, et ma ei pane mööda, kui ütlen, et sama mudel, kui Tallinki Star. Dublinist sõitsime kiirelt läbi Belfasti poole. Minul möödus autosõit magades, seega ma midagi ei näinud ega kuulnud. Näituseplatsile jõudsime 8 ajal, sest me ekslesime päris pikalt ning gpsiga ei leidnud õiget kohta. Lõpuks sildid ikkagi viisid meid näitusele.  Tegemist oli sel korral sisenäitusega. Näitus toimus angaaris, millel polnud kütet, toitlustust(burgeriputka ainult) ja KÕIK uksed oli lahti terve päev, ehk siis tuul tõmbas ikka korralikult. Lisaks oli betoonpõrand, koerad olid nagu liuväljal. Enne kokkereid oli 40 kanti iiri punaseid settereid. Koeri meie tõus oli 19. Mina näitasin emast kutsikat Harrieti ja Jenny näitas Charliet, Harriet oli kõikidele ootamatult stressis ja ärevil, saba oli jalge vahel ning paaniliselt jooksis pilk ringi. Seega tema oli klassis 2. kolmest koerast. Charlie sai oma viimase ticketi ja lõpetas oma UK CH tiitli, tõu parim tiitel tuli ka temale. Jackie koer Jacky oli parim emane.



Jackie&Jacky, kohtunik, Jenny& Charlie

Peale näitust sõitsime kohe hotelli. Ööbisime me Hilton hotellis, Belfasti kesklinnas. Muide, kas Te teadsite, et Iirimaa jaguneb kaheks - põhja pool kuulub Inglismaale ning valuutana kasutatakse seal £, 
Lõuna-Iirimaa kuulub Iirimaale ning makstakse seal eurodega. Meie olime põhjas, seega Inglismaa alal. Meil oli broneeritud kahene tuba lisavoodiga. Saime receptionist oma võtme kätte ning läksime oma asjadega tuba avastama. Tegime ukse lahti ja sama kiirelt lõi keegi selle meie nina ees kinni. Jenny läks alla tagasi pahandama, tagasi tuli uudisega, et meil on eelviimasel korrusel, 11.k, suurem tuba tasuta jookidega. Tuba oli tõesti ilus ning suur, voodi oli suur, mina küll magasin lisavoodil, aga seegi oli super pehme ja mõnus. Läksime hotellis olevasse restorani sööma õhtusööki. Tegime kolme käigulise õhtusöögi. Eelroaks võtsin endale kind of kalapiruka, mis oli tegelikult kalaburger nagu meil müüakse külmletis vici kalapulkasid. Seega mitte midagi erilist. Pearoaks oli mul kanafilee rohelise salatiga + friikad. Esialgu vaatasin, et wtf see on samasugune pm kanasalat, nagu ma tegin endale kui olin Krissuka dieedil. Aga see roheline salat oli mega hea! See oli esimene mis läks lipsu alla ja siis alles asusin kana ja friikate kallale. Jah, friikaid siin pakutakse igalpool, ilmselt sinisilmselt arvatakse, et see on healthy food, kui see pole ostetud Mcdonalds'ist. Nagu näha siis isegi ju 5* hotelli restoranis pakutakse. Muidugi oli maitsest aru saada, et tegemist oli päris kartuliga, mitte sügavkülma pakikartuliga. Magustoiduks võtsin toffee kastmega pudingu lisandiks vanillijäätise pall. SUPER HEA!

random majad Belfastis


hotelli 7.k

vaade meie lukstoast

toaselfie. Jep, ma olen täiega siin kaalust juurde võtnud.

mu pearoog(kaste oli rõve)

magustoit
Hommikul oli äratus vara, sest koerad oli meiega toas ja Harriet laamendas aedikus. Mina vedelesin voodis kauem, kui teised. Hommikusöök oli buffee vormis. Hästi hästi palju erinevaid asju oli, valik oli suur. Kella 10 ajal lahkusime ja sõitsime tagasi näituseplatsile. Mina jooksin oma njuufat otsima, Jackie ja Jenny otsisid oma tuttava üles ja tõid koerad sisse. Koerte autosse jätmine järelvalveta on siin rangelt keelatud, ka talvel ja konditsioneeriga. Njuufa sain õnneks kiirelt näidatud. Koer oli sitasti groomitud ja valesse klassi pandud(Nora on 1,5a ja ta oli pandud klassi 4-5 aastastega). Klassi 2. koht kolmest koerast. Pakkisime kiirelt koerad kokku ning kimasime Dublini poole, et jõuda varasemale laevale. Meil oli küll bronn pandud hilisemale laevale, kuid lootsime lõpetada varem, et saada varem koju. Hilisema laevaga minnes oleks jõudnud koju 3 ajal öösel. Jõudsime ilusti varasemasele laevale, 4 minutit enne check ini jõudsime sadamasse. Meil oli jälle 4ne kajut bronnitud, kuid kõik neljased olid kinni juba, alles oli kaks kahest kajutit, need anti meile. Laevas tuli välja, et saime endale luks kajutid(minu ettekujutus luks kajutitest oli küll teine, no ma arvasin et need on sellised, nagu titanicu filmis Rose'il oli). Mina olin üksi enda kajutis ja naised teises, sest ma olin autos 99% kindel, et ma jään kohemaid magama laevas, aga no muidugi seda ei juhtunud. Lugesin raamatut, sõin(meil oli kajutis tasuta toit ja jook) ja avastasin oma telefoni. Holyheadi sadamasse jõudsime 6 ajal õhtul, koju jõudsime 9-10 ajal. Suht kohe jäin ka magama.

Hommikune vaade hotellitoast



Hotell

bye-bye Ireland



Hi England!

No comments:

Post a Comment