Sunday, June 14, 2015

Jäägitrenn + balance

Täna hommikul tankisin pudru sisse ja läksin jõusaali. Inimesi oli vähe, kardiosaal ikkagi umbne. Suviti ei taha üldse seal üleval olla, minimaalselt teed oma soojenduse ära ja lendad alla korrusele. Kava nägi ette tänaseks läbi teha rind, biitseps, triitseps, säär, kõht.

Kätekõverdused põlvedel 4x12

45kraadisel pingil hantlite surumine 3x14, 8kg. Hindasin end natuke üle võttes 8 kilosed hantlid, samas ülakeha sai tööd ning eesmärk sai täidetud selleks korraks.

Biitseps hantlitega 4x14, 7kg. Ma arvasin korraks, et kas mul on kirjaviga tekkinud, et neli seeriat ja neliteist kordust! Ei olnudki, kuid ma pingutasin lõpuni. Viimane seeria tuli keha abiga.

Triitseps plokiga 4x10, 50lbs. Vaevu tulid need seeriad ja kordused ära, aga läbivalt puhta tehnikaga, keha abi ei kasutanud.

Säär eeslil 4x12, 6.plokk. Võrreldes eelmise eesli kogemusega, tõstsin raskust. Säär kiskus liigagi kiirelt krampi ning plaanitud 14 kordust ei suutnud ära teha. Vajasin suhteliselt pikka taastumisaega.

Põikilihastele tegin 3 erinevat harjutust, 40 korduse kaupa. Lisaks hoidsin 3x30sek planku. Plangus ja kätekõverdustest ja üleüldse keharaskusega treenimises olen ma väga nõrk. Ma ikka siin vahel vaatan street workouti videosid ja kujutan ennast ette torudel chillimas.

Otsa tegin vana head bodybalancet. Kiidulaulu võite lugeda eelnevatest postitustest. Mõnus trenn endiselt!

No comments:

Post a Comment