Friday, June 12, 2015

Viimane jam + 3 jõuksi trenni.

Muidugi, ausalt öeldes, ei ole mul enam meeles mis ma tegin 3 trenni tagasi ja millest ma tahtsin Teile kirjutada, aga ma üritan anda endast parima.

7.06. kerge selg, raske jala tagaosa, kerge tuhar.

Seljatõmme kangiga, 3x10, 35kg.
Lat pulldown, 3x12, 70lbs. Ideaalis võiks lähi ajal tõsta raskust.
Traktor, 3x14, 5.plokk. Sellest masinast pole ma siiani aru saanud, ma proovisin sadat erinevat moodi seda teha, aga kõik tundusid valed. Googeldama peaks.
Jõutõmme, 4x14, 45kg. Esimene seeria segahaardes, ülejäänud pealt täishaardega. Kindaid on vaja!!! Seda harjutust on võimatu teha ilma.
Jala tahaviimine masinal, 3x12, 3.plokk. Tore masin, nõuab kontrollitud liigutust, sest vastasel juhul liigub see masin küljelt küljele koos sinuga.
Jalgade lahku viimine masinal, 3x14, 120lbs. Mul olid lühkarid jalas, seda oli päris ebamugav teha paljaste säärtega. Raskust saab veel tõsta, sest jalad kipuvad lendu minema.
Pukil jalgade hoidmine(alaselg), 3x1minut. Eelmine kord Kristin korrigeeris mu asendit, nüüd olen pro ja tundub, et teeb õieti.


9.06. raske õlg, raske jala esiosa. 
Plaan oli minna Revalisse ja teha jõuks + bodybalance, aga mul jäi sõbranna pikemaks külla, seega läksin seda tegema kohalikku klubisse. Ühtlasi on see ka ainuke päev mu treeningkavas, mida saan seal teha.

Lendamine, 3x10, 4kg. See on esimene progresseeruv harjutus, järgmine kord juba lendame viie kilostega. Näha on, et õlg on juba selle raskusega mugavustsoonis.
Ploki tõste ette, 3x12, 2.plokk. Tore on tunda-näha, et ka sellega hakkab õlg harjuma ja ilmselt saab veel teha paar trenni selle raskusega, siis saab tõsta. Good!
Ettekallutatult lendamine, 3x12, 4kg. Sellel tõstan ka raskust koos tavalise lendamisega. Õlg harjunud, seega ei valmista see mitte mingit väljakutset.
Kangi tõmme lõuani, 3x14, 15kg. Päris raske harjutus, õlg saab siiani korralikult vatti. Muidugi mängib rolli ka see, et raskus on suur ja õlad kipuvad juba selleks harjutuseks ära väsima.
Jalapress kitsalt, 3x10, 80-90kg. Esimene seeria soojenduseks 80kg, ülejäänud kaks 90kg. Tundub hullumeelne, raske on ka tegelikult väheke, aga tegin varuga.
Väljaasted kangiga, 3x12, 25kg. Mulle ei meeldi see kang mis seal on, ta on kuidagi eriti raske. Seal on sellised kangid, kus on nagu reaalselt peale pandud raskused ja siis need superattackiga kinni liimitud. Või no mitte päris, aga enamvähem nii need kangid vist meisterdatud on. Need raskused vahest kipuvad logisema seal peal ja tasakaal kaob.
Leg extension, 3x14, 5-6.plokk. Ma nüüd ei mäleta kuidas ma täpselt tegin nende raskustega, et kas kaks ja üks seeria või vastupidi. Aga raskust ma tõstsin, seda mäletan. Ja raske ei olnud, seda mäletan ka.


12.06. raske selg, kerge jala tagaosa, raske tuhar. 
Minu lemmik päev treeningkavas! Tahtsin jamiga hüvasti jätta, seega tegin enne 45 minutit jami ja siis jõusaali. Te ei kujuta ette ikka, kuidas ma kaiffin seda trenni. No nii tohutult mõnus, et ise ka ei usu siiani. Ma olekski nõus sinna jääma ja tantsima nii kaua kuni ma kokku kukun. No mitte päris nii, aga enamvähem. Kui oleks ette teinud timmy trumpetit, siis oleks täislaks olnud. Muidu tegime rock'n'rolli, 6 aastat vana house'i ja lõpus praegust kava.
Jõusaalis täna eksperementeerisin.

Lõuatõmme, 3x8.
Ploki tõmme alakõhule, 3x10/8, 70-85lbs. Esimene seeria 70lbs, kaks ülejäänud 85lbs. See on praegu piir, mida ma suudan ära tõmmata. Kehaga üritan suht vähe aidata, aga siiski.
Lamades tõmbed rinnale, 3x12, 20kg. Muidu tehnika õige, aga nii kui hakkan väsima, siis randmed kipuvad minema pehmeks ja siis kaob ka tehnika.
Leg curl, 4x10, 60lbs. Tõstsin raskust, võtsin kordusi maha. Täitsa tehtav on, vajan natuke pikemat aega taastumiseks, kui muidu.
Hip thrusters, 3x14/12, 40-45kg. Tuhar ei tahtnud täna kuidagi tööd teha. Tavaliselt viimane seeria tuleb läbi surma silme ees, aga täna oli see üks kergemaid harjutusi.
Harkkükk, 3x14, 16kg. Raskust ja kindaid on juurde vaja, tuhar ei tööta, kuigi leidsin täna koha, kus tossud ei libise.
Alaseljapukk, 3x12, 5kg.

Mul on reaalselt selline tunne, et ma ei tee üldse trenni, kuigi ometi olen ma oma kavaga järje peal. Lisaks ma käin iga hommik rullitamas 7km. Treeningkoormus on lihtsalt nii väike... Aga ma ei torma, vaatame, kuidas keha areneb. Enne seda, kui sõbranna tuli esmaspäeval minu juurde, ja meil hakkas pihta jooma-ja söögiorgia, nägin ma oma küljelihaseid ja kõht nägi kena välja. Nüüd on muidugi kõik kadunud, sest ma olen terve nädal söönud ja joonud alkot suht korralikes kogustes. Järgmisest nädalast saan tagasi oma tavapärasele toitumisgraafikule üle minna. Tööl saab vist nüüd süüa ka, aga ma pean ikka võtma iga hommik toidu kaasa, sest nisujahu makarone ja veiseliha pole ma nõus endale sisse ajama.

Nautige suve ja värskeid puuvilju ning ärge unustage treenimist!



No comments:

Post a Comment